Zdrowa kontrola wagi

Czy jesteś zadowolony ze swojej wagi czy może chcesz zrzucić od 5 do 10 kg? Kontrola własnej wagi to ułatwienie zmiany stylu życia. Jest to szczególnie widoczne, kiedy chcesz zbić kilka kilogramów.

Najwspanialszą rzeczą na temat kontrolowania wagi jest to, że nie musisz się uczyć niczego nowego. Jesteś już nauczona wykorzystywać i stosować różne metody aby schudnąć. Teraz te same metody mogą pomóc w utrzymaniu Twojej wagi. Oto kolejne moje spojrzenie na tę strategię:

# 1. Ćwiczenia są częścią Twojego życia. Potrzebujesz ich do spadku masy ciała oraz do jej utrzymania. Teraz to może wydawać się chore, żeby tak po prostu wyjść z domu i iść. Jednak bez względu na Twój codzienny harmonogram, zawsze jest możliwość aby wydłużyć trasę marszu i zrobić te dodatkowe 2000 kroków. Zwiedzanie ułatwia stracić wagę i można to robić bez większego wysiłku.

# 2. Było to już często wspominane – upewnij się, że pijesz codziennie wystarczająco dużo wody, woda jest niezbędna dla organizmu. Dzień należy rozpocząć od szklanki schłodzonej wody – tuż przed śniadaniem. To pomaga w regulacji metabolizmu – utrzymuje to Twoją energię, jesteś bardziej zdrowsza, masz lepszą kondycję dzięki czemu łatwiej jest zrzucić zbędne kilogramy.

# 3. Dodatkowe spożywanie mniejszych porcji jedzenia może zdziałać cuda. Nieważne, czy lubisz jeść wieczorami, czy spożywasz przekąski podczas domowej imprezy lub podczas spotkania z przyjaciółmi. To pomaga w utrzymaniu ilości kalorii które spożywasz.

# 4. To doprawdza nas do czwartej wskazówki. Jedzenie pięciu czy sześciu małych posiłków dziennie. Jak już wcześniej wspomniano – musisz utrzymać ilość kalorii pochłanianych w jednym posiłku. Jedzenie 5 – 6 posiłków dziennie zapewnia organizmowi paliwo do pracy.

# 5. Nie próbujcie zastąpić posiłku słodyczami. Wszyscy kochają smak czekolady, czy deseru owocowego, ale zamiast spróbować ciasta spróbuj zjeść zdrowe substytuty. Jeśli nadal masz ochotę na deser, postaraj się zjeść jak najmniej. W ten sposób nie powiesz sobie, że bronisz się przez słodyczami.

Pamiętaj, że nie ważne kim jesteś, co robisz w życiu, lub czy masz tylko schudnąć – to są porady zdrowego stylu życia, które mogą być używane przez wszystkich – do utrzymania ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia. Przekonasz się, że przy użyciu tych prostych wskazówek, jak sposób na pokonanie ogólnego codziennego stresu, poprawy samopoczucia, zaczniesz wyglądać lepiej, a funkcje organizmu nie pozwolą zapomnieć kontrolowania swojej wagi.

Podsumowując, zdrowa kontrola wagi nie jest chora, to jest zmiana stylu życia. Zmiany, które pomogą Tobie cieszyć się pełnią życia na niemal każdym etapie swojego życia, zachowując przy tym kształt jaki do Ciebie pasuje.

www.cwiczenia.com.pl – Największa baza ćwiczeń fizycznych

Jeśli chcesz poznać #6 sposób na wagę, to przeczytaj o błonniku witalnym – klikniu tu!

Published in: on Lipiec 1, 2010 at 7:58 am  Dodaj komentarz  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://zdrowejelita.wordpress.com/2010/07/01/zdrowa-kontrola-wagi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: